5 Manieren om sneller blusmiddelen te inspecteren

 
Mar
21

5 Manieren om sneller blusmiddelen te inspecteren

Bij de controle van brandblusmiddelen wordt nog altijd veel gewerkt met papieren checklijstjes, tekeningen en opleverlijsten. Dag in dag uit worden deze documenten geprint, op de werkvloer ingevuld en na afloop verzameld voor verwerking op kantoor.

Dankzij onze flexibele software zijn papieren checklists, controledocumenten en opleverlijsten niet meer nodig. Facturatie-informatie opstellen, statistieken genereren of de projectvoortgang in de gaten houden kan vanaf nu eenvoudig digitaal. Door de nieuwste technieken te combineren in één systeem heeft Incuro een flexibel software systeem ontwikkeld voor de registratie en inspectie van blusmiddelen, noodverlichting of elk willekeurig object dat periodiek gecontroleerd moet worden.

Door deze flexibiliteit in de applicatie is het systeem voor zowel grote als kleine bedrijven in uiteenlopende branches een betaalbare oplossing. Onderstaand leest u op welke wijze u tijd kunt besparen met de software van Incuro bij het keuren van blusmiddelen.

#1 Foutloze digitale registratie

Met behulp van de gebruiksvriendelijke app wordt de informatie van de blusmiddelen eenvoudig digitaal geregistreerd. Of het nu gaat om de kenmerken van het blusmiddel, foto’s, QR-codes of een locatie op een tekening. Alle informatie wordt middels de app op overzichtelijke wijze met elkaar verbonden. Overtypen en samenvoegen van gegevens behoort hiermee dus definitief tot het verleden. Heeft u al grote digitale bestanden met gegevens van blusmiddelen; geen nood! Middels de handige import functie staan ook deze gegevens in een handomdraai in het systeem.

#2 Eenvoudig inplannen periodieke controles

Door de handige werkbon functionaliteit genereert u binnen enkele seconden een werkbon voor uw medewerkers, waarin de te controleren blusmiddelen overzichtelijk worden getoond. Uitprinten, doormailen, of van kantoor ophalen van de controle lijsten en opdrachtbonnen is met Incuro dus overbodig.

#3 Snel controles uitvoeren

Vanuit de werkbon in de app controleren uw medewerkers snel en eenvoudig de blusmiddelen. Middels de handige swipe functionaliteit worden de blusmiddelen razendsnel goedgekeurd en de datum waarop de controle is uitgevoerd vastgelegd. Zijn er reparaties uitgevoerd, of onderdelen vervangen dan registreert u dat met de app ook eenvoudig digitaal.

#4 Verwerken uitgevoerde controles

Met één druk op de knop heeft u in het beheersysteem een overzicht van de uitgevoerde controles en de data waarop de controles zijn uitgevoerd. U ziet eenvoudig wanneer er groot onderhoud of revisie is gepleegd  en ook van de gebruikte materialen creëert u eenvoudig overzichten. Overtypen ten behoeve van facturatie is dus passé en met de handige export functie genereert u ook eenvoudig overzichten voor uw klanten

#5 Managementoverzichten met één druk op de knop

Van alle ingevoerde gegevens creëert u in het Management Dashboard eenvoudig uw eigen specifieke grafieken. Overzichten van bijvoorbeeld het aantal uitgevoerde controles per medewerker, het aantal openstaande werkbonnen of de meest vervangen onderdelen, worden zonder dat het u tijd kost gegenereerd. 






 
 
 
 
 

Meer weten over Incuro? Wij adviseren u graag!

 

U wilt uiteraard graag weten hoe u in uw specifieke situatie onze systeem kunt toepassen. Ieder bedrijfsproces is immers anders en iedereen heeft zijn eigen wensen en eisen. Incuro adviseert u graag over de mogelijkheden in uw situatie. Neem contact met ons op voor vrijblijvend advies of vraag een gratis demo aan.